![Klassiek Raggen bij 3xNiks - foto Geert Oldenmenger RV lowres[1] Raggende Mannen speelden klassiek. Foto: Geert Oldenmenger](http://www.nationaleboekenblog.nl/wp-content/uploads/Klassiek-Raggen-bij-3xNiks-foto-Geert-Oldenmenger-RV-lowres1-200x300.jpg)
Op maandagavond 28 februari, 28 maart en 25 april kan het publiek weer genieten van een aantal korte acts uit verschillende kunstdisciplines in een ongewone setting. Zo bracht 3xNiks eerder Bob Fosko (Raggende Mannen) met een klassiek ensemble, ging hiphopduo Zo Moeilijk a capella, sloeg Hausmagger aan het dichten en zette Andy Fierens zijn verhalen op muziek.
Wat er deze keer op het programma staat? Iets met theater en een eenmansorkest, meer geeft de organisatie niet prijs. Het is in ieder geval 3xNiks, op maandag 28 februari 2011, van 20.00 tot 22.00 uur in Merleyn, Hertogstraat 13, Nijmegen. Entree: 5 euro.
Op www.3xNiks.com vind je de aankondigingsvideo, recensies en verslagen van de afgelopen edities.
